sâmbătă, 16 mai 2009

Nimic nu e pierdut

Nu am nimic de pierdut,isi spunea mereu in gand,progresiv in obsesia obscura a eventualului castig.Se rasfata singur amintindu-si de bucata de carne legata in jurul gatului in copilarie pentru a-si atrage partenerii de joaca din cartier:maidanezii.
Viata iti joaca feste cand trece pe langa tine fara a-i pune piedica.Campion la sotron,isi indreapta pasii marunti spre victorie,o va face,va dovedi.
Mai precis decat taietura unui chirurg isi croseteaza planul,elaborand meticulos detalii,estimand subestimari emise de previziunile unor monstrii din culise.
Scopul:sex total fara inhibitii,locatia:nu conteaza,rezultatul:gafaiala groteasca asezonand ritmuri de manele cu ejaculare precoce.
Te intrebi in mod normal cum s-ar putea rezolva aceasta ecuatie sinistra?Raspunsul e jenant de simplu.
Esti tanar?Stai prost cu nervii?Iti plac brunetele suspecte si serviciile de calitate?
Centura te asteapta cu o varietate exotica de bunatati numai bune de bagat in masina boscheti sau pentru pretentiosi chiar acasa.
Nu mai astepta,vino in lumea noastra,adu-ti prietenii,face-ti concursuri gen care-si da drumu primu plateste,fiti eleganti si respectuosi cu doamnele pentru ca ele sigur vor fi.
Un tip ciudat dintr-o zona ciudata, cu rude in industria alcoolului a fost prins in fapt de organu legii in timp ce isi refula stresul acumulat in propria masina,fiind ajutat de o domnisoara binevoitoare.O clipa de sinceritate te poate duce la securitate.Pe el la dus doar la golirea portbagajului de lazile de alcool deoarece sigur nu sa mai golit.
Morala trasa: ,,dai un ban da stai in fata’’ pe bancheta din fata.Curios e rezultatul unei afectiuni materne iesite din comun dusa la dezvoltarea anumitor complexe.Cum prietena,o buna crestina de altfel nu il ajuta in implinirea fetisurilor atat de colorate de altfel,trebuie sa incerce in gauri de sarpe.
Apropo de gauri unii isi fac gauri in buget pentru a da o teava …,,daniele au venit maimutele ?ca baietii vor sa dea o teava…
Vreau clar sa dau o teava ce dracu,de ce nu as da,e privilegiul meu de bun cetatean in a mea stimata urbe sa contribui la sectorul tevilor si altor instalatii.
Am intalnit o fata frumusica oarecum,cu un trecut umbrit de un dosar gros,in care s-au semnat mai multi decat la un vot rural.Ciudata treaba cu fata asta a fost ca ea nu vrea sa o dea la teava cu mine,face-a pe doamna.I se paruse ei ca un baiat asa finut ca mine ar fi bun de prieten .Normal ca am scapat de ea mai rapid decat ai zice peste deoarece doar asta puteam ajunge in respectiva relatie.Am bun simt,ea are o buna masura de a masura cascaval iar eu sufar de lactoza.Ma trezesc din suprematie si ii dau o sansa dar totodata imi vin in minte activitatile posibile :sex,sex turbat,sex murdar,sex cu ciudatenii,freaky Friday,hau hauri despre alte ,,doamne’’ si cam asta ar fi.Ma simt obligat sa zic pas.M-as putea trezi ca vrei copii si nu am bani de Xerox.
Imi plac cliseele,le ador.Am sansa de a fi magar o viata intreaga fara sa am o scuza dar totusi nu as fi original,la naiba cu romanii astia.
Am vazut-o intr-o zi minunata de februarie, parca 3 si nu credeam ca o sa o vad si in 4.
Eram praf,foarte praf,gasisem un fetis in a servi taria de caracter pe scaunul din fata barului spatele clubului sud nord vest estul estului vestic al coastei valei timocului.
In timp ce cliseul se slobozea pe mine ea imi arunca priviri mai fugare decat cornel iar eu ce sa fac?am crezut ca e vreo moda noua asa ca m-am uitat si eu mai crucis ca stevie wonder si i-am facut cu mana ca henry coanda.In timp ce lumea isi lua liber impreuna cu dansa sau ea cu viceversa am oprit-o timidescu ca-s roman,cu un ultim efort am tras-o de mana langa mine la bar si i-am soptit suav la ureche…suav pe dracu..
-Stii,in seara asta nu am vazut fata mai frumoasa decat mine!
-Plec!
-Acum ar trebui sa zic ca tu esti,ha ha ha,dar o sa fac haz de necaz si o sa iti urez noapte buna!
-Pa ciudatule!
Glontu din pusca,dobermanul si inca vreo 3 atleti medaliati din 70 au fost lasati in urma.
Dimineata furibunda mi-o scoate in cale pe viitoarea ex.Lumea e prea mica uneori cand o intampini mai beat decat in precedenta ,cand ii zici salut ,dupa care termini dintr-o gura litrul de vin care l-ai dus la gura pentru a-ti astampara arsita.Se spune ca prima impresie conteaza iar de capitolul asta chiar ma stiu ocupa.Frumoasa era destul,beat eram mai mult decat necesar asa ca ingredientele unei minunate relatii erau gata lipite cu posterul de rigoare pe geam in asteptarea miliardelor de premii de pe univers.Cu gandul la nave klingoniene,ochiuri caprui cu sunca,cearcane si pistrui m-am gandit ca ar putea fi the one.Is teroare cumetriile astea in care iti gasesti sufletu pierdut in asternut.
O abordare ciudata,ma satisface intotdeauna incat nu mai conteaza rezultatul.M-am gandit sa aplic o schema mai simpla decat problema celor n dame.Intr-o clipa de sinceritate am acaparat-o subtil,elegant atacand frontal,strecurand printr-o sita fara cenzura urmatoarele:
-Auzi fii atenta ,cand nu se uita nimeni pune mana pe ea,nu stiu ce se intampla ca sunt in erectie de jumatate de ora.
Muie mah.

Niciun comentariu: