marți, 25 decembrie 2007

Toamna sufletului meu

Da,si zici da,si imi raspunzi la intrebare,cand hetero e singura varianta.Mda, genial ma trezesc si vad ca nimik nu e genial.Duc gunoiu si ma gandesc ca gunoaie de astea tot vezi.Ei nu sunt niciodata inzestrati cu zestre de alea,cu alea care iti gasesti tovarasi si aiii de unde stii si cate avem in comun.Nu,ei vin asa pe pula lor fara nik in cap,ei vin pe pula,locu :scoala vietii si atat.Ei stiu multe.Ei fac multe.Ei iti fac orgasme in cascada la genu feminin.Da.Gunoiu nu il duc.Eu sunt fix pula cand pasesc incet in tacere gandind masterplan-uri de celibat.Vreau sa fac sex.Am gasit.Are potential,atat ca ii este frica de sexualitatea ei,da si eu sunt in pula mea,adica chipurile un fel de inger.Are un fel de retinere de genu sunt aproape virgina.Da.Nu.Taci mah ca esti bolnav.Da e frumoasa!iti sare gandu la soacra intre 4 scanduri.Si tu esti destept al dreacu,esti?nu?Inseamna ca ai impresionat pe Satana.Da.Nu te gandi la prostii cand eu astept sa imi sara in brate,si imi sare de gat.Viata asta e delir,hai ca am bani,hai cu ea,hai cu ele,hai ca hai,hai cu cazier, hai cu vitalitate,ea se joaca in mare,eu ma joc in ochii ei,e super la mare.Mah da e urat in draci.Unde dracu ai gasit ciuperci?Ah,ai stat acasa?Eu am iesit un pic,era tanara ii placea,vrea,nu am.I-am dat.Un catel?nu ii da fraiere!E mai speciala si tu esti norocos dat dracu.O noapte,o clisma,un catel,un diavol tasmanian.E frig zici?Da tu stii cam multe,ar trebui sa te faci de organ.Tu si stii multe,si stii cate nu ar trebui,poti sa inspaimantezi pe Mircea,raducu,sau genu feminin.Vreau sa te cunosc mai bine numai ca tu esti cam retinuta.Ai vrea sa facem sex,da fara atas,atasamente.Oai ce fain e la mare,zise el,si dadu sticla peste ochii care in mare dupa multe fugeau.Da,AR TREBUI SA MA IMPLIC MAI MULT,POATE EA,e aleasa ii zise unui mester mai mic,tu de unde stii atatea?Nu pot sa ma risc cand imi e inca foame,sete,de una alta,abordabila ea pare,nu mah,felina sunt eu,ca textila sta sa cada,iesim noi candva.Mda,hai cu maneaua!Somn imi e a dracu nu?

2 comentarii:

Mindru Remus spunea...

Lingaul aka niyelveshul pussyului, cel ce cand era mic avea puzzleui de rezolvat si gagici de imbatat, trage vanturi dupa vantu si sondajele scoase din matzele puturoase ale celui mai sus numit, renumit mahar, roman fucker jucator de polo. Clisma-i necesara desi unii nu ma inteleg. Coplilele au adormit si mizeriile-s in top cu animal x. funk sau punk, garaj sau gaj, parmezan sau branza proaspata de vaci, tot pelerin te face, caci nimic nu schimba lumea mai delir decat potentialul crescut al cartii cartilor. analizand la rece, in figi sau la cald sub tzatza vecinei, tot un rahat e ca in esenta, esenta-i identica, iar copiii tot de foame plang. Nu subestimati Africa, caci africa va va subestima, iar sub stima ficarui zace un credit de consum sau de nevoi speciale, de nevoile speciale ale altora. Morala, fute ca de nu, iti cade pula. Inchei cu un salut, prin care va salut maharilor.

Feministul spunea...

bai esti prost ce scrii numa kkt?scrie si tu pozeii pula mea,una alta,hai mah,ce naiba am si eu prietena poate citeste felatia asta verbala..o poezie te rog mult!