duminică, 2 decembrie 2007

Romanian fuck

Ziua a 6-a secunda a 3-a din minutu in care am intrerupt contactul cu mine insumi invocand dreptatea,sufland in lumanarea tortului tau,parsiv punandu-mi dorinta de a nu ti se indeplini tie in favoarea fetisului meu.Bat lumea la cap mai tare ca tobosarul preferat al oricarui copil din mediul tau mediatic.Bat mingea pe maidan la 100 de ani si ma gandesc la Hagi.Umblu in night club si ma gandesc la tine daca esti de gen feminin si imi citesti felatia verbala.Duc gunoiu zi de zi,cu gandu la avansare,vreau sa o fac pe bani sa primesc spor de rusine tot tacamu.Vreau sa ma trezesc,vreau sa ma plang la fel ca altii de ce nu m-am plans pana acum,vreau sa sar peste masa de dimineata la propriu,sa o pun in fata usii inainte de a iesi din casa.Vreau sa te trezesti tu maine dimineata cu 2 caini care sufera de prostata ,vezica rusinoasa zambindu-ti ca soarele la luna.Vreau sa stranuti tu in autobuz si sa ii stropesti pe toti in timp iti iei timidul ,,sanatate'' de la cei a carora a ramas integra.Vreau sa iti moara la intrare scuzandu-te ca ai avut multe pe cap in ultima vreme,in timp ce ea se va gandi ca totusi momentele disperate nu se rezolva cu hotarari asemenea.Vrei sa treci granita cu ranitza,gandind ca ai gandit destul fara a-ti contabiliza atrofierea cerebrala.

Niciun comentariu: