duminică, 6 ianuarie 2008

Serghei secui aka Alex

Ar fi fost mai bine daca erai cu mine,da tu ai umblat dreq aiurea,dreq stie pe unde pula mea umbli tu mai nou.Acasa aceeasi situatie de kkt cand imi aduc aminte ca eu de fapt nu dau pe tine un scuipat.Bun.Intrand in paine,miezul ei sau al subiectului ceva a fost pierdut.Sectiunea daca am gasit sa fatatzi totzi ca nu mai vedeti nici pe mosh nici bilele lui.Da tu te si credea-i ceva gen doctor in alte stiinte,stiinta cum sa fii cretina in 3 pasi,ai facut un curs de 2 saptamani,stii tu atunci cand ai zis la toti ca ai aprindere la plamani,aprindetis-ar casa.Glumetzul.Proasta.REtardata.Hmmm ce urat vorbesc unii,da tu cum vorbesti printule?Iubi mai vrei?Nu mai vreau de la tine!Vreau de la aia care zici tu ca e curva si nu imi pasa daca e!She's fiiiiiiiiiiiiiiineeeeeeeeeeeeeee!Da e buna si daca vrea pula mea o reabilitez eu ca mi se rupe si o fac mai delir ca tine,da!curva aia,da!speciala nu esti tu oricum!hai ca esti buna la geogra si eu inca mai visez ca invat la geogra pt bac desi nu am dat din,da-te dreq,tu crezi ca lumea asta-i o mare manichiura?Un fel de sex apel sau appeal sau ce pula mea?Daca vrea pula mea inventez betigasele aromate si tot nu o sa auzi tu de ele!
De ajuns cu introducerea.Ea nu o sa citeasca numa daca apare in Bravo ei de cretina!
Liniste.2 dobitoci intra si dispar din cadru discutand despre ea!Curva!Da plictis ca nu mai pove.Manele invadeaza spatii private.Cadrul legal daramat.
Pai fa oricum iti sta bine cu 3 lei tramvaiu ala.E fix pula,in sens ca nu stie exact care e treaba cu cuvintele si cum ne jucam noi cu ele,nici cu altele,tu te joci cu el,el nu se supara,eu nu disper,retardatii fac cartile tura asta.
Da ce rau intentionati sunt unii!Cazier are?
Ahhh nu,da are in schimb scoala vietii?Nu nici aia?La naiba ca deja e mason.Eu sunt un misogin retardat si vorbesc de fapt aiurea!Mai stii cat te iubesc eu pe tine?
Cate promisiuni?

Niciun comentariu: