marți, 28 octombrie 2008

Au revoir mes enfants

Totul incepe foarte scurt,din scurt as zice si se termina mai greu decat o zi de post.In general totul e usor,totul e accesibil,totul e frumos,totul e promitator,totul e totul pentru mine.Il/o vezi zi de zi si nu stii ce ascunde ticalosul sau ticaloasa,pana cand te arde si o arzi cu adevarul absolut si ne punem in cap cu totii.Niciodata nu te-ai simtit la fel de frustrat decat in prima zi de scoala,prima de liceu,prima de facultate sau prima de salariu.Totul incepe cu un laitmotiv romanesc si se termina cu unul grecesc,romaneste vorbind.I-am numarat si azi pe strada la fel ca tantarii care m-au muscat,atat ca cei din urma aveau un scop bine definit spre deosebire de primii,primeaza intelectul in cele din urma dar depinde in ce te bagi,nu de alta dar si eu m-am bagat.Aiiii ca e bine atat timp cat ramanem la vorba prestabilita ,,barbatii sunt niste nenorociti'';,,misogini,porci,ratati'' si ele niste frumoase ,,retarde'' cu gandul la parvenire rapida,mai ceva decat ar lovi prima cometa pamantul citez sa nu fiu citat,, Vreau acum repede bani multi si unu prost,cat mai is frumoasa''.As putea zice ca joaca o mana de poker cu o pereche facand bluff in fata vietii.Bani prea multi nu am inca dar o sa am,si fuck ca o sa ii dau totul ei,acelei ei,care o stiu de mic copil ca vrea un singur lucru,bani,ca am devenit si eu retard intre timp,incercand sa creez rima perfecta.Plec PA ! Take good care of her my friend!I had my chance but I've blew it!

Niciun comentariu: