marți, 28 octombrie 2008

Inceputul sfarsitului

As vrea sa pot sa exprim in cuvinte,ceea ce eu, acum din inima,vorbele,simt ehhh,e foarte dificil in a ma exprima judecand impersonal,personal imi pare rau de multe,dar nu sunt perfect,as fi vrut,nu am putut,aceeasi chestie care o simt cand ma gandesc la tine,desi tind sa neg,respectand reguli facute spre a nu fi incalcate,nu imi calc pe inima dar speranta moare ultima,pacat,ar trebui sa moara prima,e mai usor de uitat,stiu ca oricum prince charming (u know who)prin definitie definitiveaza tot,dar vezi mai sus!pacat,ar trebui sa moara prima e mai usor de uitat,am uitat sa sper,am uitat ce inseamna acel ceva sus pe cer,sentimentalist,ciudat,romantic,tactic,practic iti spun ca nu trebuie sa cauti pentru a gasi,desi te-ai lasat indusa de himere,nu cauta in alte,oare? sfere!i'll cut the drama and the rhyme!Soarele isi trimite razele cu lumini ce ploua,noua........................Imi pare rau ca am fost un magar,imi pare rau de faptul ca am fost cam aiurea si the next time,imi pare rau te-am gasit prea tarziu,imi pare rau deoarece probabil nu iti pare rau,dar deja cliseul sa slobozit pe mine,visand la zane sper sa nu fie prea tarziu pentru data viitoare ....

Niciun comentariu: