joi, 25 iunie 2009

Mizantrop

Ma gandesc la tine fara raceala care ma incearca de fiecare data cand ma gandesc la alta.De data asta sunt prins in joc si nu mai am scapare.As vrea sa nu mai simt nimic,sa intru in neant,sa dispar,sa nu fiu eu,sa fiu oricine altcineva dar nu pot.Prea multe combinatii de sentimente ce imi invadeaza creierul in a fuckin rush of adrenaline.Prea multe greseli,prea multe ezitari.Ma mint pe mine insumi mai ceva decat pe lumea din jur si tot nu imi fac bine.Pe tine nu te pot minti.Te-am pus pe un piedestal acolo undeva sus si de atunci sa terminat totul.
Si atunci a inceput totul.A se intelege cat de cretin am putut fi nu iti trebuie prea multe licente sau masteruri in ale tot felu de abjectii sociale,tre doar sa fii open minded sau resources.E ca intr-un vis gen eu nu ma pot controla si vad clar ca o sa fac greseli nenumarate,dar pentru ce hey?Ca eu deja nu mai rezist cand simt cacatu asta futut prin care trec.Ma futi foarte tare,asa in genu cu atitudinea ta de o ardem delir,mai e putin pana la a ma baga in zona just friends,cand dupa ce ajung la o pseudo vaga betie si ma trezesc in tine sau cu gandu,spui hei!hai sa nu stricam prietenia.Imi stric eu personalitatea,ca deja sa intrecut orice limita a bunului simt.Deja cand ma simt nashpa adica in fiecare zi,ies sa ma rup si sa combin ceva in sensu sa nu ma mai gandesc la tine dar pula.Ete na,ca esti mai smechera decat aia care stiu sanscrita adica eu si Eminescu.
Bun ca sa nu imi pierd ideea,eram la ceva bar in gen superspart in sensu la ma gandeam ca am masca pe ochi si mantia pe spate,si acolo la acel bar unul dintre mai multe sa nu fiu inteles gresit,se servea popcorn si surpriza ,,pita cu unsoare’’ plus ca era promotie gen la 3 una moka.Si stand eu asa praf dar cu un clar control al gravitatiei si temperaturii incaperii si al celor din jur,uite ca apar 2 da asa la modu deliric de impresionant.
-Fetelor asa dupa cum va vad as putea sa va recomand niste paine cu untura,hey la naiba de fapt fac eu cinste ca la 3 e una moka,si poate asa nu mai rade nici sormea.
Bine,nu a fost nici una dintre ele ca ma trecea o pisare epica si am dat ignore dupa un sfert de ora,si hei ma gandeam ca daca e de ceva,fuckin kharma isi face treaba nu sta ca mine moarta uneori in colturi intunecoase.Bun imi zic dupa mictiunea geniala in care am devenit sniper declarat de mine insumi,plus de cei patru pereti care prin tacerea lor au spus totul,muti de uimire sa ii fut.Iesind asa din baie dupa o discutie de genu cu un Rastafarian in care l-am intrebat daca crede in Haile Selassie I,la care boul nu a inteles nimik,tipic in atitudinea celor care cred in ceva datorita complexelor dar sunt sufficient de natangi de a nu stii nimik din fenomen.Si cum ma plimbam eu asa imi intra in brate o fetita dulcica,genu la foarte si o iau eu in prostia mea si ma dantzuiesc asa cu ea,la care ma gandesc hei asta probabil are si ora de ajuns acasa,cati ani ai draga?cati imi dai?sunt sigur ca esti o persoana deosebita!Si am ratat ocazia de pseudopedofilie.Nu ca as fi suparat,da era chiar draguta,si parea inocenta,si sincera,si beata.Si eu refuz ocazia asta de a fi suparator de porc spre un pas mai bun,incat sa te vad pe tine cum o arzi pseudo gen miriapodelor sa zic hei mi-au crescut niste pseudopode cu care as da niste pseudosuturi in fund cuiva.Sunt gata ca bateria,ca nici mangaiatul mamei pe crestet nu ma mai scoate din cacatu asta maro,si hei ne vedem rar.Ce sa fac decat ce stiu mai bine,asa ca ma pun in cap,dar nu reusesc,ca sunt mai treaz ca moshu,cu viganau lui roshu si burta si rasu de pedofil gretos care nu mi-a adus decat carti sa il fut,de parca eu de asta aveam nevoie.
Ma trezesc,cat pe ce sa fac pe mine ce design futurist la cat de praf eram,senzatia ca are camera la prunca de langa mine.Da .Punct.Nu mai pot!.Sunt gata.
De maine incep o viata noua!

Niciun comentariu: