marți, 30 iunie 2009

Scroafelor din lumea toata,prima decartare


Ce ma enervat mereu dar mereu la patrat,la metru cub in gura indesat prin penetrare,au fost,sunt si spre nedumerirea mea vor fi mereu scroafele.
scroafa=persoana de sex feminin care enerveaza prin gesturi si atitudini si este pur si simplu scroafa ,cauzeaza pierderi de erectie,de fapt fura erectii,ganduri de a avea o erectie,bucuria de a visa la erectii.
Bun acuma ca bolunzeala incepe vertiginous sa imi dau drumu pe cantar inainte de a livra.Practic realizez ca sunt 2 tipuri de femei:scroafe si non scroafe,dar de fapt 3 ar mai fi si pseudoscroafele.Problema cea mai mare e metamorfoza prin care pot trece,odata e vierme dupa aia e fluture,da ce pula mea ca imi crap lupa de pamant acuma.Dar oare ce e in mintea lor vida?Fluturi in pula mea,asta ma gandesc acuma ca imi ramasesera in minte,dar ar putea fi si altceva,inchid ochii si ma gandesc la ceva aleator,aia e.Vid.Cacat.
Dar cine sunt ele aceste scroafe?unde se gasesc?se fut?gandesc masterplanuri?
Ele sunt peste tot,la magazon in fata ta,pierzand vremea aiurea in timp ce tu te grabesti ca te taie o pisare,intreband despre stii pula ce inutilitati,pe scara de bloc,suflandu-ti in ceafa in troleu,in club cu fetele ca au iesit sa se puleasca.
Ele mereu se gandesc ca sunt prea bune pentru oricine dar de fapt ar rupe pufarina cu primu posesor de ciocan.Dar problema lor cea mai mare e ca nimik altceva in afara de faptul ca sunt scroafe nu le reprezinta,isi mananca viata,consumandu-se degeaba,se pierd in mici rautati,se intreaba sambata seara de ce nu sunt iubite,cand daca nu strica seara cuiva stau si indoapa in ele in cantitati industriale spargand mitul de debit.
Da pana cand scroafelor!
Am dibuit planu perfect de a le anihila subit fara prea mult tam tam.
Situatie ipotetica:eu gata de a ma puli intr-un birt,bar,bodega,crasma,whateva,ziua ta,revelionu,orice sezon musonic sau nu.Si apare ea scroafa sau scroafele.Bineinteles ele pot avea multe forme sau culori da le intuiesc.
-As vrea sa va cant un cantecel,cules de mine de pe apele amazonului!
-Hi hi hi,si cum se numeste maestre?
-Se numeste ,,Scroafelor din lumea toata’’,va rog sa va stingetin tigarile ca am probleme cu corzile vocale!

Niciun comentariu: