luni, 5 noiembrie 2007

la fotbal cu voi

Cu ochii pe ceas,mana pe vodka,slobozit in izmene,stai ca un retardat si te intrebi cat sa mai astepti clipa cea mare.Iti zic eu sau imi zic,pana se termina sticla.Cand se termina o sa tragi niste concluzii foarte tari,cele mai tari trase vreodata,o sa descoperi roata iti zic eu sau poate o sa descoperi ca vestutza ta care credea-i ca e din piele de ponei mongol de fapt e o imitatie ieftina.
Azi am cunoscut 3 sud coreeni care erau prieteni cu 3 nord coreeni si comunicau prin panze de paianjen,cum ?nici eu nu stiu inca da se termina sticla si o sa incep sa inteleg.Dupa ce v-am adus focu va scriu si mizerii ai?Va scriu clar ca sunt copil si eu si sunt copil cuminte.
Ei si acesti 3 nord coreeni au avut o idee geniala parerea mea,au vrut sa se autoinvite la emisiunile surprize surprize,din dragoste si iarta-ma,fiecare sa fie prezent la una din ele si sa se dezbrace in pielea goala ca sa demonstreze lumii ca ii doare la ciocan.Ei si-au terminat fiecare sticla.Dar ceea ce ei nu stiau era faptul ca sud coreenii nu se uita la tv,ei mai mult stau si beau si beau pana cad lati.
Azi a fost o zi minunata am fost la magazin,mi-am luat paine tigari vodka,m-am indragostit de o fata pe care am vazut-o in autobuz,mi-am facut o clisma si am scris pe blog.
Ce misto e viata cand te prinde dimineata cu femeia altui barbat in pat si apare al ei ca un descreierat:ce faci fa nu ai zis ca v-ati despartit?si te alearga prin casa ca johnny mnemonic.
Si am incalecat pe o ricsa si v-am spus povestea asa.
Nici un coreean nu a scapat nealcoolizat si fara clisma.

Un comentariu:

Mindru Remus spunea...

ba eticheta kenvelo de la spate e maro, trage tare ca o sa reusesti in viata si viata in tine daca ii propi o varza calita, palita de mita cu aroma de calatabos si palinca, caterinca cu budinca.