joi, 15 noiembrie 2007

soare pe strada ta

Ma gandesc ingrozitor de mult la ea in ultimul timp,ziua,noaptea inainte sa adorm,o vad in vise,ma trezesc gandindu-ma la ea.Oare ea se gandeste la mine?nu cred,de ce ar face-o,e destul un psycho.
Aplicand teoria echilibrului limita,ea nu se gandeste deloc la mine,de fapt pentru ea nici nu exist.Ea e foarte ocupata si preocupata cu treburi multe si marunte.Tu la serviciu,eu la liceu,nu o sa ne fie foarte greu.De fapt mie imi e foarte greu pentru ca nu am nici serviciu si ea nu e la liceu.Dar de ce sa imi obosesc minunata mea minte cu chestiuni de genu,mai bine fac ceva productiv,educativ cum ar fi descoperirea unor noi stari de metamorfoza.Ea era perfecta in imaginatia mea,pacat ca doar atat,in imagintia mea,era o proiectie a perfectiunii asupra subconstientului meu.
Numar oitze care trec fraudulos granita si descopar solutia la asa zisa problema a mea,sunt un cretin.Ma indrept vertiginos spre victoria incoerentei.Aplicand conceptual:,,o zi fara alcool e o zi pierduta’’ si altele din ciclul,ma afund in stari de visare cu ochii deschisi,vad zane,pitici conducand jeep-uri,presedinti tinand prelegeri despre utilitatea folosirii drogurilor usoare,chefuri de octogenari care se fac praf,manelistii discutand despre abandonarea genului,ea gandindu-se la mine si multe altele ale caror puzzle nu l-am facut inca.
Senzatia de nepasare imi rupe sufletul sau ce a mai ramas din el cand descopar ca de fapt nu exist,sunt o idée abandonata ,un proiect respins,sunt ceea ce nu gandesti tu,sunt un peste caruia nu ii place apa,sunt persoana ta care ia decizii gresite,sunt un clown care nu mai inveseleste pe nimeni,un castor care nu mai face baraje,un caine batran care nu mai poate latra,sunt un iglu care se topeste,un cadou nedorit la onomastica ta,sunt glontul din ruleta ruseasca,sunt lesa in care esti tinut de sistem,sunt bibliografia de vacanta necitita,sunt ploaia care iti impiedica echipa de muncitori sa iti termine lucrarea intrand la penalizari, sunt frizerul care isi bate joc de capul tau si la propriu si la figurat.NU.SUNT.NU STIU,EXACT.
Veselie mare,distractie este ziua mea.Invitati alesi pe spranceana:
Prostia,rautatea,idiotenia,fetisismul,grotescul,superficialitatea,mandria falsa ,o satra de pitici care fac acrobatii,show lesbo cu stripteuse din zodiac.PUNCT.Ahh si nord coreeni care sunt in mana cu sticla de vodka,praf distrugand decorul,plus niste mesageri de la surprise surprise.PUNCT.
Asteptand negru la suflet cearsaful alb adorm in neputinta de a mai face ceva,a schimba sau a ma,ahhh mahh ce dracu astepti tu de la mine imi strig.

Niciun comentariu: