marți, 6 noiembrie 2007

petrecere de pietoni

Cu gandu infipt adanc in tainele tarologiei si cartomantiei imi exprim secretiile ascunse ale imaginilor subliminale demult degustate de shamani prea initiati in ale bongului.Mort de beat o dau in fericirea energiei acumulate a lungul liniei de shot-uri asteptand pe cineva de dupa bar sa strige bingo. Si striga:hai imi dai banii odata pe vodka aia?La anii mei as putea sa ii fiu tata,la intelepciune mentor,la sex alter ego,la pat inamic.Hai mai sobru,mai treaz,mai cuminte,hai cu maneaua,hai cu sania,hai la un cenaclu literar sa ne slobozim in izmene,hai sa facem un concurs de scuipat seminte pe distante incomensurabile.
Ma aflu in fata ei si stau langa ea de 2 ore.Stau si ma uit ca vitelu la poarta noua.Nu imi pasa de nimik,vreau sa ma uit ce naiba,vreau sa creez confuzie,haos.Sa vezi tarie de caracter ca ai stat ca prostu si te-ai uitat ca la final sa te uiti mai lung la inelu de logodna care ti-l prezinta cu o mandrie falsa,stii sunt logodita.What the fuck ar vrea ea sa ii raspunzi?Ahhh stiu!scuze mademoiselle enchantee,eu stii eu cu baietii mai mult ne uitam si ne gandeam ca stii tu poate,ca esti misto si alea si ne-am gandit,da acum ca esti logodita fuck it what the fuck,pai tu nu,tu esti mai mult vorba lui becali la curvasarai ca stii domnisoara eu am inel de logodna da astept ceva mai bun esti deloc lipsita de inspiratie de talent de alte alea,esti cu gloata si mi-ai stricat seara cu lipsa ta de originalitate incat nici macar nu ai reusit sa ma provoci mai mult,ai reusit sa imi starnesti un deja vu si nu legat de tine ci de vodka.Bineinteles raspunsul meu nu a fost astfel formulat,ci:-Sa inteleg ca nu o sa te superi daca vorbesc cu prietena ta?
Bineinteles prietenele in general sunt mai nashpa pentru a pune in valoare asa ca efectul e mai dat dracu daca ii starnesti atentia acelei mai ,,nashpa'' care de altfel poate are calitati ascunse gen cel mai bun blowjob.Captand interesul vadit al domnisoarei secunde am reusit sa scot pe cineva din sarite gen purtatoare de inel de logodna.
In scurt timp mi-a scazut brusc interesul pentru orice provocare mai sus amintita in timp ce vodka era scursa in pahare.The fuck son after i've got rid of the pill taste ma trezesc in club a 2-a zi la 11 dimineata intreband de ce nu ma scos nimeni afara.Raspuns scurt :dormea-i prea bine sa te trezim,urmat de 2 beri dupa care o convocare telefonica la un concurs de bong.Peace out,aveti grija cand va alege-ti un laptop.

2 comentarii:

aurica spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
aurica spunea...

dap, mai bine o dusca buna decat o fufa deghizata si-ncolacita dupa un inel care ii acorda suprema identiate de viitoare "doamna" care din intamplare in tipul ei liber prefera companii exotice la rang de chicoteala....asta bineinteles fara protectia preamareata si colosala a viitorului "sot" omniprezent in activitati de atatare nevrotica asupra propriului psihic, ca si viitorea lui "sotie" dealtfel, dar intr-un alt decor ancorat in frustrari feministe. Iti vine sa crezi cata autoritate incape intr-un inel????