duminică, 12 aprilie 2009

Da vis fata,nu alta!

Iubesc soarele.Te iubesc pe tine.Ma iubesc pe mine in timp ce ma iubesc cu alta,dar tu esti star,esti superstar,ca te ginesc cand ma ginesti ca mint blana.Dar te iubesc la disperare si asta nu trebuie sa uit la fel ca actele pierdute de prea multe ori.De cele mai multe ori te iubesc mai mult cand nu mai esti a mea,cand esti a lui,atunci esti de vis fata,vai fata ,sa mor fata nu alta.Imi vine sa musc din asfalt,ca doar nu mai esti a mea,si cand ma gandesc la ce te gandesti si tu acuma,chiar asa a fost?asa a fost,dar totusi parca mai bine am uita nu?Mai bine ne mintim totusi,e mai bine,e super, e delir,pont maxim,fiecare isi vede de viata lui,eu bag in alta altu baga in tine,eheee coane energie sa avem.Din cand in cand te sun pericol,tu nu imi raspunzi,eu vreau clar ce nu pot avea,atragatoareo.Doamne ce frumoasa esti!
I’m going back to fuckin rehab,sa te uit dreq,sa uit ca m-am nascut,ca te-am si m-am tirat.
Esti da vis!

Niciun comentariu: