sâmbătă, 4 aprilie 2009

To Be Fucked_1

Era mai frumoasa ca niciodata,cand am vazut-o am simtit ca incep sa ma prabusesc desi cu gandu eram tot la ea,credeam ca nu mai pot fi chiar asa de atras de altcineva dar za fuck,mereu e cineva gata sa iti intinda o mana sa te traga mai tare in cacat,nu de alta ca doar la sexu de genu le place suferinta masculina si nu numai.
-Auzi totul este o inscenare,de fapt eu ar trebui sa ma culc cu tine,dar sincer nu vreau ca nu esti genu meu pe bune chiar daca is toti limbati pe langa tine!
-Si tu esti?
-Cel care isi pierde sinceritatea cu tine,poate chiar si virginitatea dar am indoieli asupra la ultima!
-Auzi,tu chiar crezi ca o sa ma cuceresti cu chestii de genu?
-Eu de fapt ma gandeam ca poate vorbim printr-o pura sansa despre cutremuru din 77,dar daca tot veni vorba,da chiar ma gandeam ca o sa te combin cu astea pentru ca nimic nu a fost premeditat,totul a fost o simpla originalitate din ceea ce respir,dar chiar daca nu,acuma ca realizez indoielile plus nesupunerea ta asupra lipsirii de strictul cotidian de care te simti atat de atasata si obisnuita incat ti-ai dorit si altceva,acel altceva fiind un element care nu il poti controla anume o maimuta psycho dupa o imperechere cu un caine lovit de rabie,pe bune u can have your beautiful retards.
Observand ca vorbesc cam mult,e grele in a imi observa conduita,dar mereu se gasesc tot felul de creduli care cred in prostie mai mult decat ii duce talentul,le multumesc pentru sfatul lor care de obicei e un fel de contra la ceea ce ei considera normalitate si ii detest pentru darul lor de a fi atat de simpli.Mereu apare acel el care e un fel de no one,tryin shit.Sa il vedem,dar nu,am promis ca nu ma mai uit la filme cu prosti.
-Serios,nu te mai uita asa insistent la sanii mei!
-Serios nu mai fii asa serioasa cand am ganduri mult mai mari decat atat!
-Cum poti fi atat de porc,si sa te mai si gandesti ca poate ma combini sau ceva?
-Eu nu cred in prezent,doar in viitor draga,asa ca daca l-ai vedea cum il vad si eu ar fi mult mai usor decat cred!
-Cum adica tu nu crezi in prezent,explica-te ca deocamdata nu inteleg deloc ce vrei sa imi spui!
-Prezentul e foarte obscur pentru mine din privinta ta,nu am acele ingrediente care crezi tu ca ar putea sa te faca fericita!
-Bine si daca si tu recunosti asta atunci de ce mai insisti,de ce atata vorba,de ce sa ma stresezi atata?
-Poate ca am obosit sa ma mint pe mine si am trecut la altii nu?
-Auzi dar ce te face sa fii asa sigur pe tine?Cu ce te crezi tu mai smecher decat atati altii?
Ce te face sa crezi ca nu mi-ai zis ceva ce nu am mai auzit pana acum?
………………………………………………………..
To be fucked …

Niciun comentariu: