joi, 23 aprilie 2009

Semidecalog

Stau intins pe marea campie,dezbracat complet,in fuckin pielea goala.Tu stai fuckin cu bluza de lana ce iti ascunde toate cele in fata lui si te uiti cu un ranjet de mai animal decat animal x la el.Te-am pierdut pe vecie dinainte de a te cunoaste.
Pentru ca:
1.Eu sunt fix pula,neah nu ma pot compara cu ei sau cu el,eu nu am facut armata,nu am barba ca el,nu stiu tehnici speciale de a fi cretin.
2.Eu nu fac niciodata complimente,nu spun decat ceea ce am pe suflet sau imi trece aleatoriu prin minte.
3.Nu pot fi niciodata insipid,nu pot sa devin acel ceva gen modelino,nici vorba de incercare de a ma face dupa chipu si asemanarea ta,mai bine ai musca din tort ca iti suflu eu imediat daca nu.
4.Nu le suport pe prietenele tale nashpa,frustrate,nefutute,care au numai idei nashpa despre ce si cum poti manca caca cu o lingurita dar cu gratie.Asculta-le bine doar de aia nu au prieten si sunt ofuscate.Iesim in club si dupa un dans futere o sa combinam un minunat retard,ele asigura visul.
5.Nu fa greseala de a ma considera prieten,nu as stii ce face cu prietenia unei femei decat sa imi bag pula in ea.
Initial trebuia sa fie un decalog dar din limita de spatiu si de alte accesorii mult prea trebuincioase inca stau pe campie,inca ma gandesc la acel ,,ceva’’ care exista in mintea fiecaruia,care te duce peste zi,noapte,lumina,ani,acel ceva care nu il mai gasesc.Acel ,,samsing’’J)Am gasit samsingul.Te-am gasit si te-am pierdut inainte de a te cunoaste cu adevarat .Am vrut sa te,dupa sa te si chiar dupa iar sa te,urmand ca la final sa te pe bune fara sa te fi te,inainte.Dar viata imi joaca feste.Eu acuma stau intins pe pamant,si imi vin toate in minte,tu in toata frumusetea ta,eu in toata nemernicia mea.Prea multe intrebari,prea putina stiinta.Prea multe curve,prea putini martalogi.Prea mare oferta ,prea putini bani.Prea multi sfinti,prea putine sarbatori in care sa ma pot pune in cap si sa imi tatuez pe umar cu creion chimic numele tau langa o sageata ce strapunge inima.Dureros.Trist.Esti mistica de data dracu ai?
Esti cea mai deosebita,esti speciala pentru ca tu le ai pe toate,tu le stii pe toate,stii teleenciclopedia pe de rost fuck discovery,si alarma iti si suna la timp cand sa iti iei pastilele,deci esti perfecta.Fuck me cause I ain’t got shit on u and u got so much shit on me!

Niciun comentariu: