duminică, 10 mai 2009

Jurnal de calatorie in China: episodul 1: Cum a inceput toata tarasenia...

7:30 Ma trezesc speriat si ma uit la patura verde,aprind o tigara si nu imi dau seama de ce o aprind.Termin tigara,ma culc la loc,nu pot adormi,ma intreb daca gaurile din patura verde au vreo legatura cu tigara,nu asta,una mai indrazneata.Adorm la loc.
8:25 Cineva imi da buzz si ma intreaba esti?Nu raspund nimik,si ma gandesc ca nu is,si incerc sa ascund faptu ca sunt,deci nu exist,nici macar pentru mine,da apoi pentru ea.
Adorm.
8:30 Al doilea buzz,chiar nu esti?Ma scoate din sarite,raspund:Chiar nu sunt!Demonstreaza tu ca sunt.Pai esti daca ai raspuns!…Sa mori tu!Poate nu am raspuns eu!…Nu ca tu esti…Bun eu sunt…Vream sa vad daca esti,imi zice,imi zic genial,ii zic nu mai sunt,voi ramane o himera pentru tine.Adorm.
11:49 Ma trezesc,aprind o tigara.O sting la jumate si ma duc la baie.Aprind alta tigara care o fumez toata.
12:20 Ma duc la magazin si imi iau tigari si 5 beri la badog.
12:50 E gata prima bere.
13:05 E gata a doua bere.
13:45 E gata a treia bere.
14:10 E gata a patra bere.Cred ca mi sa facut foame.Ma duc pana la frigider il deschid si ma uit in jur de 5 min timp in care fumez o tigara.Il inchid,ma intorc in camera si mai deschid o bere.
14:50 E gata ultima bere.Acuma chiar ca imi e foame.Ma mai duc inca o data pana la frigider.Scot o bucata de slanina pe care o mananc goala fara paine ca am uitat sa iau si imi aduc aminte ca am mai uitat ceva,mustaru sa il scot din frigider.Imi e lene sa ma ridic de pe scaun in timp ce mestec slanina si ma gandesc ca ar fi fost delir daca nu uitam sa scot mustaru.
15:00 Ma suna gaboru,bah nu vii sa mancam niste ochiuri cu spanac in oras?Ba da vin!
15:30 Ma razgandesc si mananc ciorba de burta.Gaboru ma intreaba daca sunt beat.Nu ii raspund.
16:45 Am ajuns acasa.Mai am doua tigari.Ma duc la magazin si imi iau tigari si 2 beri la badog.Cand ma intorc imi dau seama ce zi faina am avut si incep sa scriu .Asta.
17:20 Mi se termina prima bere.Una ma intreaba pe mess ce am mai facut in ultimul timp.Ii raspund ca nimic,ea imi zice foarte fain,eu ma gandesc ca intr-adevar e foarte fain si desfac a doua bere.Ma pun la un film,thriller.Incep sa rad dupa 10 minute il dau cam pe la mijloc si imi dau seama ca am avut dreptate.Rad mai cu pofta,il dau la sfarsit si il opresc.E gata si ultima bere.Ma culc.

Un comentariu:

George2210 spunea...

Foarte frumos. Unde era partea cu China?