miercuri, 6 mai 2009

Micul printz

Si constat cu uimire ca nu mai am tigari cand ma trezesc,ce zi de cacat,
si sansa mizera se lasa intrezarita in poseta neagra cat toate zilele care imi
face cu ochiu de pe podea.Ma ridic usor din pat si o iau cu asalt timp
in care imi amintesc cand am sfasiat o poseta asemenatoare intr-un separeu dintr-un club cu inca vreo 4 martalogi,ce distractiv a mai putut sa fie,dar pula mea sa vedem ce gasim.Ruj,rimel,accesorii,tampoane,parfum,
un chinez facut bucati si impachetat,da tigari nu.
-Ce imi cauti in poseta?zice ea oarecum indignata.
-Caut tigari in futere!ce sa caut?un ciocan mai mare?Dar nu apuc sa termin
bine de zis ca imi vine sa vomit si fug la baie.Jet puternic,ce sa zic,ceva
clar nu mi-a cazut bine.Ma uit ca prostu in oglinda,la dracu chiar ca arat
rau,periuta de dinti ranjeste ca proasta,nu am nervii ei.
-Vrei ceva de baut?
-Nu!nu vreau nimic!
-Treaba ta,nu stii ce pierzi!
-Auzi,da tu cat mai poti bea?
-Curiozitatea o consideri o calitate in general?
-Nu neaparat!
-Perfect!Si mi se instaleaza in cap niste intrebari si chestii mai ceva decat ai spala o prepelita vizibil jenata de oul de abia iesit,si adica:lumea nu mai bea cum trebuie,cu masura,cu bun simt,cum se facea odata in vremuri demult apuse.Da domnule unii forteaza cu alcoolu,da,cam da,beau cam mult,cam da.in loc sa isi vada de treaba,sa fie oameni calculati,sa isi vada de treaba,sa nu faca prostii,sa nu jigneasca si asa mai in pula.
Imi dau seama cand ma uit la ea ca as vrea sa dispara in futere sau in future,sau sa se trezeasca in serialul lost,sau sa nu ma trezeasca pe mine,dar ea nu,nu vrea acuma decat sa ma futa pe mine la cap,sa imi demonstreze in o multitudine de cuvinte si culori ceea ce ea crede ca nu mi-am dat seama numai dupa moksu ei de cand l-am vazut indata ce pleoapele au facut prima greseala din zi.
Bun,domnisoara nu vrea sa consume alcool,acuma sa incercam sa facem o expertiza tehnica:
1.Ea nu bea alcool pentru ca lucreaza intr-o centrala nucleara,o mica greseala si ne bem cu totii la balaur,deci pana la urma e si marinimoasa.
2.A baut destul inainte cu o seara si fara sa stiu eu,dupa ce am servit-o si am luat somn,a facut un mic borex intre pat si perete,caz in care rusinata ca o mica pramatie ce e,vrea sa isi ia liber cat mai rapid ca o tanara speranta in speranta ca nu o sa o mai vedem vreodata.
3.Ea de fapt e un mesager al absolutului absolut,care trebuia sa imi deschida ochii dar data dreq treaba se imbata si ea la cate dejectii imi iesira din gura,uluita de gradele din pahar si de rudenie intre mine si Bachus,in acest caz as mai premia-o odata pentru simpla incercare.
4.Lucreaza pe un tir si are de condus,nu,de sofat cateva mii de km,caz in care ii zic ia pula si ii arunc viganau pe scara.
5.Ea nu bea deloc,si aici ar fi cea mai mare prostie dar sa nu ma aventurez in alte domenii,pe scurt sunt fascinat de prostia ei,cum dreq a reusit sa ma asculte toata seara fara sa inteleaga nimic,dar asta e,pula lunga saracia omului.

Niciun comentariu: